تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۵۸
جالب است ۲
سخنگوی جبهه مقاومت از آمریکا:

وارد برنامه پروپاگاندای طالبان نشویم

به اندازه ۷ سال مقاومت سلاح وارد دره پنجشیر شده است
قیس حیران 26 امرداد در گفتگو با محمد حسین  جعفریان گفت:نیروهای جامانده در کابل با موفقیت و در پوشش طالبان با اسلحه و به فرماندهی کماندوها  وارد دره پنجشیر شدند.
وارد برنامه پروپاگاندای طالبان نشویم
به گزارش خبرگزاری پنجشیرنیوز قیس حیران 26 امرداد در گفتگو با محمد حسین  جعفریان گفت:نیروهای جامانده در کابل با موفقیت و در پوشش طالبان با اسلحه و به فرماندهی کماندوها  وارد دره پنجشیر شدند.

وی افزود: جلسات شوراها به صورت هماهنگ در حال برگزار شدن است و تحرکات نظامی رصد می‌گردد با توجه به این که نیروهای طالبان در کل افغانستان پخش شدند و حضور گسترده‌ای ندارند حرکات آن را رصد می شود.

حیران با اشاره به اینکه در حال رایزنی هستیم ادامه داد:در گزارش تیم اسلام آباد عنوان شد وزیر خارجه پاکستان تاکید کرده است که حکومت قبلی ناکارآمد بوده، ولی اکنون امارت اسلامی نیز جوابگوی مردم نیست و معتقد است باید حکومتی فراگیر و همه شمول تشکیل شود.

حیران افزود: احمدمسعود منتظر است، ولی این به معنای آن نیست که دست روی دست گذاشته باشد و کاری نمی‌کند. به شدت مشغول کار است.او در یک پیام کوتاه ویدیویی به مردم گفت که "در دره پنجشیر در حال کار است و به شایعات توجهی نکنند" تا همین لحظه جلسات تا یک و نیم شب به طور متواتر ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به خشم مردم پنجشیر از اظهارات اخیر آقای صالح افزود: صالح خود را رئیس جمهور خوانده حرفهای او عجولانه است ما معتقدیم همانگونه که از مسعود بوی احمدشاه می‌آید از صالح نیز بوی اشرف غنی می‌آید.

سخنگوی جبهه مقاومت گفت: احمد مسعود تمام مسائل نظامی را در همه‌جا تحت بررسی دارد و اکنون بیش از ۱۵ چرخبال در داخل دره و همچنین در ازبکستان تحت کنترل ژنرال رامین است.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث ترور احمد مسعود جدی است محافظین و نیروهایی که به جنگ الکترونیک آشنا هستند در کنار احمدمسعود کار می‌کنند و برنامه‌هایی را به طور جدی در دستور کار قرار دادند.
 
حیران تاکید کرد: فعلا امکان کمک به جبهه مقاومت در داخل افغانستان وجود ندارد از نظر جنگجو ما بیش از ۳۰۰۰۰ مبارز داریم ولی در بخش‌های بهداشتی نیاز به کمک داریم. فرمانده سلیم حیات در خارج از افغانستان فعال است و قرار است با تایید احمدمسعود اکانت‌های مالی نیز فعال شود.

قیس حیران خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم که وارد برنامه پروپاگاندای طالبان نشویم و آن را به اشتراک نگذاریم. نباید در فضای مجازی همکار طالبان شویم و اخبار دروغ را منتشر کنیم.

وی گفت: برای احمدمسعود دعا و اخبار مثبت را منتقل کنید. او مصمم است و تا پای جان تا پای مرگ از افغانستان دفاع می‌کند. صحبت های او را اشتراک بگذاریم و در شناساندن چهره او کوشا باشیم.

قیس با تاکید بر اینکه تنها حرف کافی نیست روزهایی می‌رسد که باید به جبهه مقاومت کمک کنیم گفت: اسلحه و مهمات زیادی به داخل دره پنجشیر توسط نمایندگان پارلمان و نظامیان وارد شده است حتی سلاح‌هایی که از زمان آمر صاحب احمد شاه مسعود مخفی بود نیز فعال شده تانک خمپاره و مهمات به اندازه کافی هست به طوری که تا ۷ سال هم بدون کمک دیگران می توانیم مقاومت کنیم، اما در بخش بهداشت و درمان و پزشکی کمبود داریم.
 
 انتهای پیام https://panjshirnews.com/vdci2.awtt1avccb.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما