تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۶۲
جالب است ۰
بیدل شناس افغانستانی در لایو اینستاگرام جبهه مقاومت؛  

با روایت‌های دقیق و درستی درباره مسائل مواجه نیستیم

گفتگوی محمدحسین جعفریان با کاظم کاظمی نویسنده، شاعر و بیدل‌شناس افغانستانی در لایو اینستاگرام جبهه مقاومت پنجشیر؛مسائل داخلی افغانستان با تحلیل‌های درستی بیان نمی‌شود.
با روایت‌های دقیق و درستی درباره مسائل مواجه نیستیم
به گزارش خبرگزاری پنجشیرنیوز ؛محمدکاظم کاظمی در گفتگوی اینستاگرام جبهه مقاومت پنجشیر گفت: متاسفانه با روایت‌های دقیق و درستی درباره مسائل مواجه نیستیم.

وی افزود:درباره مسائل داخلی افغانستان در ایران اطلاعات و تحلیل‌های درستی بیان نمی‌شود.

کاظمی با اشاره به افراط و تفریط در عرصه اخبار افغانستان تصریح کرد: در همه عرصه‌ها دچار دوگانگی هستیم. متاسفانه نگاه به مسائل افغانستان به گونه‌ای شده است آنهایی که با حکومت ایران مخالف هستند اپوزیسیون طرفدار جنگ علیه طالبان شدند و کسانی که طرفدار حکومت هستند طرفدار طالبان شدند.

وی افزود:وضعیت به گونه‌ای شده است که محافظه‌کاران، رادیکال شدند و این به خاطر عدم شفافیت و نبود اطلاعات و تحلیل‌های درست در مورد مسایل افغانستان است.

کاظمی گفت: نظراتی که مصرف داخلی دارند برای افغانستان عوارض ناخوشایندی در پی دارد. برای من جالب است که دوستان ایرانی نگران مسائل افغانستان هستند اما خبرها به خوبی منعکس نمی‌شود و با نوعی افراط و تفریط روبه رو هستیم.

وی ادامه داد:اخباری منتشر می‌شود که  حقیقت ندارد و اوضاع را بحرانی نشان می‌دهد گاهی وانمود می‌شود که مردم با طالبان دست به یکی کردند و این انتخاب آنها بوده است گاهی هم اخبار طوری منعکس می‌شود که طالبان با آمریکا مبارزه کردند و جنگ مردم با آمریکا است.

وی تاکید کرد: این تحلیل‌ها و اخبار نادرست عوارض بدی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام  https://panjshirnews.com/vdcd6.09yyt0x22a.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما